ЗАВДАННЯ НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2014-2015 н.р., Програму розвитку ДНЗ №5 на 2012-2017 роки, досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив в 2015-2016 н.р. буде продовжувати роботу над проблемою «Формування життєвої компетентності дошкільника через основні освітні лінії Базового компоненту дошкільної освіти» та спрямовувати свою діяльність на розв’язання наступних пріоритетних завдань:
- Підвищення якості дошкільної освіти через впровадження Програми «Українське дошкілля» та реалізацію змісту Базового компоненту дошкільної освіти України;
- Формування мовленнєвої компетенції дошкільників, навичок культури спілкування як важливих чинників соціалізації особистості;
- виховання в дітей потреби пізнання світу через літературні твори, збагачення їх активного мовлення найкращими літературно-мовними формами, спрямувати роботу на рішення проблеми активізації дітей на заняттях із художньо-мовленнєвої діяльності.
- виховання в дітей любові до України, формування рис громадянина української держави, шанобливого ставлення до національних цінностей українського народу
- забезпечення всебічного розвитку дітей з особливими потребами, їх соціалізація в колективі.
Засідання педагогічної ради
№ |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Відповідальний |
1 |
Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного дошкільного закладу. |
8 |
|
|
1. Організація і зміст навчально-виховної роботи відповідно до сучасних вимог (доповідь) |
|
Методист |
|
2.Затвердження річного плану роботи закладу на 2015-2016 навчальний рік. |
|
Завідуюча |
|
3.Плануємо роботу : програми, форми планування, плани роботи творчих груп (затвердження) |
|
Методист |
|
4. Про підсумки готовності закладу до нового навчального року |
|
Завідуюча |
2 |
Застосування інноваційних технологій для пізнавально-мовленнєвої діяльності дошкільників |
12 |
|
|
1. Художня література в освітньому процесі: сучасні технології |
|
Завідуюча |
|
2. Використання коректурних таблиць та асоціативних карток для стимулювання мовленнєвої активності дошкільників |
|
Практичний психолог |
|
3. Використання творів живопису як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку |
|
Гриценко Н.А. |
|
4. Аналіз стану роботи з художньої літератури |
|
Завідуюча |
|
5. Презентація конспектів занять по роботі з літературними творами |
|
Вихователі |
3 |
Дитина в колисці рідного краю |
03 |
|
|
1. Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності |
|
Вихователь-методист |
|
2. Художні твори як засіб морально-патріотичного виховання дошкільників |
|
Дука В.Н. |
|
3. Робота з дошкільниками в системі міні-музею одного предмета |
|
Савельєва Н.М. |
|
4. Формування знань про рідний край під час свят та розваг. |
|
Селегей Т.Г. |
|
5. Підсумки огляду-конкурсу етнографічних осередків у групі |
|
Завідуюча |
4 |
Підведемо підсумок: аналіз роботи за рік, обговорення шляхів її поліпшення. |
05 |
|
|
1. Результати роботи педагогічного колективу за навчальний рік |
|
Завідуюча |
|
2. Стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі |
|
Психолог |
|
|
|
Вихователь-методист |
|
3. Створення умов для організації та проведення літнього оздоровчого періоду |
|
Завідуюча, медична сестра |